عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید.امیدوارم از مطالب خوشتون آمده باشد و از آن لذت برده باشید.در صورت تمایل در نویسندگی وبلاگ در قسمت نظرات برامون بنویسید. مدیریت وبلاگ" امیر حسین رحیم نظری"

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان MEGA WEB و آدرس megaweb.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 608
:: کل نظرات : 23

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 38
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 8866
:: بازدید سال : 22778
:: بازدید کلی : 207255

RSS

Powered By
loxblog.Com

مکان دیدنی و زیبای صحرای سفید برزیل ( تصویرِی )
چهار شنبه 22 خرداد 1392 ساعت 16:3 | بازدید : 666 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

مکان دیدنی و زیبای صحرای سفید برزیل ( تصویرِی )
 
MEGAWEB: آفتاب سوزان، شن هایی که به سنگینی میشود بر آن ها گام برداشت، بی آبی، توهم و سراب و مرگ. بله، بیشتر ما از بیابان چنین تصوری داریم. بیابانها بدون شک بسیار زیبا هستند ولی داستان هایی که در مورد آنها گفته شده، حکایت از خطرناک بودن آنها دارد.
 
 
 

بقیه مطالب و عکس ها در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب ...
ترسناک ترین عابر بانک برای خانم ها در ایران (عکس)
چهار شنبه 22 خرداد 1392 ساعت 16:3 | بازدید : 632 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 ترسناک ترین عابر بانک برای خانم ها در ایران (عکس)

 

این عابر بانک واقع در ترمینال شرق تهران پدید آورده باشد! سوسک مرده‌ای که در جدار شیشه محافظ مانیتور دستگاه عابر بانک دیده می‌شود، تصویر چندش آوری پدید آورده که شاید نادیده گرفتن و تحمل آن برای آقایان نیز سخت باشد اما به نظر می‌رسد که پتانسیل بسیار بالایی برای گریزان کردن خانم‌ها (به ویژه آن دسته از خانم‌هایی که فوبیای سوسک و حشرات دارند!)
 
  ترسناک ترین عابر بانک برای خانم ها در ایران (عکس)


:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاثیر جالب رنگ بر چاقی و لاغری شما !
چهار شنبه 22 خرداد 1392 ساعت 16:3 | بازدید : 746 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )
MEGAWEB : در واقع این تاثیر‌گذاری رنگ روی حواس را در اصطلاح «جابه جایی حسی» می‌گویند. هرگاه رنگی را می‌بینیم به یمن وجود حواس بینایی، چشایی و بویایی و حواس دیگر‌مان نیز تحریک می‌شوند.
 
آیا می‌دانید رنگ‌ها می‌توانند تاثیر به‌سزایی روی اشتها و در نتیجه چاق و لاغر شدن ما داشته باشند؟ رنگ‌ها حتی می‌توانند روی طعم غذا یا بویی که حس می‌کنیم اثر بگذارند.

رنگ سبز نسبتاً روشن، ممکن است بوی سبزه و سبزی‌های خوش‌طعم را به شما تلقین کند. به طوری کلی هر یک از حواس ما در مسیر خود به سمت مغز، گذر‌گاه خاص خود را دارند و با هم به طور موازی در حرکت هستند اما بعضی مواقع با هم تداخل پیدا می‌کنند که احساسی متفاوت را برمی‌انگیزند؛ برای مثال دیدن رنگ لیمویی ممکن است به شما احساسی از طعم ترش دهد و صورتی دهان‌تان را شیرین کند یا خاکستری بوی دود و سیگار را به یادتان آورد.

آبی، کاهش اشتها

این رنگ به شدت سرکوب‌کننده اشتهای فرد است. محققان دریافته‌اند اتاق‌های غذا‌خوری که به رنگ آبی در می‌آیند روی اشتهای افراد اثری منفی دارند و باعث می‌شوند آنها به طور کلی 30 درصد کمتر کالری مصرف کنند.

بعضی‌ها معتقدند از آنجا که خوراکی‌های آبی‌رنگ به ندرت در طبیعت پیدا می‌شوند، انسان قبل از هر چیز با کمک نشانه‌های بصری تعیین می‌کنند غذایی خوب است یا خیر و رنگ‌ آبی هم گاهی نشان دهنده سمی بودن غذا‌هاست؛ بنابراین جلوی اشتها را می‌گیرد. از سویی دیگر رنگ آبی آرامش بخش است و با اثر‌گذاری روی ضمیر ناخودآگاه ما را به آهسته غذا خوردن تشویق می‌کند.

اگر می‌خواهید لاغر شوید می‌توانید دیوار‌های اتاق ناهار خوری را آبی کنید و میز و ظروف غذایتان را آبی انتخاب کنید؛ حتی می توانید داخل یخچال تان نیز از لامپ آبی استفاده کنید تا هر زمان در یخچال را به قصد برداشت خوراکی باز می‌کنید پشیمان شوید.

کسانی که از دکوراسیون آبی رنگ در خانه‌شان استفاده می‌کنند معمولا لاغرند. در واقع رنگ آبی یکی از انتخاب‌های بیشتر شرکت‌هایی است که در زمینه لاغری فعالیت دارند و همچنین شرکت‌های برنامه‌های غذایی و ورزشی مخصوص کاهش وزن، علاقه زیادی به این رنگ دارند.

این رنگ با ذهن و بدن فرد سر و کار دارد و با آرام کردن او موجب کند شدن سوخت‌وساز بدنش می‌شود. اگر می‌خواهید رژیم غذایی بگیرید، تمام آشپزخانه، اتاق غذا‌خوری‌ و ظروف‌تان را آبی کنید و حتی از شمع‌هایی آبی‌رنگ استفاده کنید.

قرمز؛ رنگ اشتها

این رنگ درست برعکس رنگ آبی عمل می‌کند زیرا بسیار قوی و پر‌انرژی است که می‌تواند تا اندازه‌ای فشار خون را بالا برده و همچنین اشتها را تحریک کند.

معمولاً صاحبان رستوران‌های فست‌فود دیوار‌های رستوران‌شان را قرمز رنگ می‌کنند تا علاوه بر بالا بردن اشتهای افراد آنها را به تند خوردن غذا تشویق و جا را برای افرا دیگر خالی کنند. قرمز از نوع رنگ‌های گرم است و موجب شادی و هیجان می‌شود و به این صورت اشتهای فرد تحریم می‌شود.

زرد چاق‌کننده

اگر می‌خواهید دیوار آشپزخانه‌تان را به رنگ زرد خورشیدی در آورید کمی تأمل کنید دیوار‌های زرد‌رنگ بیشتر دعوا‌های خانگی را موجب می‌شوند و چاق کننده هم هستند زیرا باعث می‌شوند بیش از حد نیاز غذا بخورید.

ترکیب رنگ زرد - قرمز و نارجی؛ ایجاد حس مثبت

رستوران دار‌ها مدت‌هاست متوجه اعجاز رنگ‌ها شده‌اند و از آنها بسیار هوشمندانه استفاده می‌کنند. ممکن است توجه کرده باشید که بیشتر رستوران‌ها ی فست‌فود در کنار رنگ قرمز از زرد هم بسیار استفاده می‌کنند. رنگ زرد نه تنها اشتها را بالا می‌برد بلکه فرد احساس می‌کند آنقدر گرسنه است که می‌خواهد هرچه سریع‌تر غذا بخورد.

وقتی فردی چشمش به رنگ زرد می‌افتد، مغزش به سرعت شروع به ترشح هورمون سروتونین می‌کند و این هورمون باعث می‌شود نسبت به خود و اطرافش احساس خوب و مثبتی داشته باشد و وقتی وارد رستوران می‌شود تا می‌تواند غذا و نوشیدنی مصرف کند.

در ضمن لباس کارکنان رستوران‌های فست‌فود به رنگ زرد، قرمز یا نارنجی است و با این کار اشتهای مشتریان را بسیار بالا برده و در نتیجه خرید‌شان بیشتر می‌شود. یک اشتباه در انتخاب یونیفورم‌های آبی و سبز باعث شد تا رستورانی بسیار معروف با کاهش فروش روبه‌رو شود.

ترکیب سبز - آبی کور کننده اشتها

رنگ سبز، به ویژه سبز لجنی نه تنها اشتها را کور می‌کند بلکه ذهن را به طور ناخود‌آگاه به سمت غذا‌های فاسد می‌برد. رنگ‌های آبی و سبز اصلاً مناسب رستوران‌ها نیستند اما اگر می‌خواهید در خانه پر‌خوری نکنید ولی نمی‌توانید جلوی شکم‌تان را بگیرید از رنگ‌ها سبز و آبی برای دیوار‌های اتاق غذا‌خوری و میز و ظروف آشپزخانه استفاده کنید. سبز نیز مانند آبی اثر آرام‌کننده‌ای دارد.


ترکیب زرد - سبز، نابود‌کننده اشتها

این ترکیب یعنی فاجعه؛ اگر می‌خواهید لاغر شوید و از غذا بیزار، از این ترکیب رنگ استفاده کنید که به خوبی جواب می‌دهد زیرا فرد را یاد انواع و اقسام مواد شیمیای سمی می‌اندازد و اشتهایش کاملا کور می‌شود.

سفید افزایش اشتها بدون عذاب وجدان

رنگ سفید که در بسیاری از خانه‌ها، رستوران‌ها و فروشگاه‌ها به وفور دیده می‌شود و به نظر خنثی می‌آید، تاثیر بسیار زیادی روی اشتهای فرد می‌گذارد و باعث می‌شود شخصیت بدون توجه به چیزی غذا بخورد.

خوراکی‌هایی که سفید رنگ هستند مغز را نسبت به مقدار مصرف غذا بی‌خیال می‌کنند. ظروف سفید رنگ هم باعث می‌شوند هرچه بیشتر بخورید و کمتر احساس رضایت کنید.

مواد غذایی معمولا روی ظروف سفید رنگ جلوه خوبی پیدا می‌کنند؛ برای مثال یک کیک نارگیلی با کلی خامه روی بشقاب سفید یخچالی بسیار زیبا و اشتهاآور است.


:: موضوعات مرتبط: جالب! , پزشکی , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
جمله های خنده دار
چهار شنبه 22 خرداد 1392 ساعت 16:0 | بازدید : 694 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 جمله ” اوکی ، بازم دست درد نکنه ” همون مودبانه ی خاک تو سرت ، بازم به هیچ دردی نخوردیه !!

.

.

.

.

نصف ایرانیا گوگل رو واسه جستجو مطالب مورد نظرشون استفاده می کنن !
نصف دیگه هم واسه اینکه ببینن اینترنتشون وصله یا نه !
.

.

.

.

یارو میره هارد بخره میگه هارد ۳۲۰ میخوام . بنده خدا هارد ۲۰۰ میاره !!
یارو بهش میگه گفتم ۳۲۰  . بنده خدا میگه : ناراحت نباش جا وا می کنه !!

.

.

.

.

راستش دارم به ازدواج با ایرانسل فکر می کنم از بس که هر روز بهم اس ام اس می ده یه جورایی بهش وابسته شدم !!!

.

.

.

.

دانشمندان به یه نتیجه منطقی رسیدن :
از یه جائی‌ به بعد بحث کردن دیگه فایده ایی نداره،باید فحش بدی !!!

.

.

.

.

قدیما به کسی که به پات می نشست میگفتن ” وفادار ”
الان میگن "سیریش"!

.

.

.

.

هروقت پیش خودت گفتی این دیگه با بقیه فرق داره بدون اونم پیش خودش گفته اینم یه خریه مثل بقیه !!

.

.

.

.

نیوتن غلط کرد !
واسه بعضی عمل ها
هیچ عکس العملی نیست !



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
فروش هوای تمیز در چین !! (+ تصاویر)
چهار شنبه 22 خرداد 1392 ساعت 16:0 | بازدید : 731 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

فروش هوای تمیز در چین !! (+ تصاویر)

 

هوای آلوده خیابان های پکن باعث شده است که یک کارآفرین چینی با با فروش قوطیهای هوای تازه سود خوبی به دست ﺁورد.
 
ﺁقای Chenکه فروش هوای قوطی را از سپتامبر 2012 شروع کرده پیش بینی کرده است فروش این محصول در سال نخست به بیش از صد میلیون برسد. 
 
Chen Guangbiao  توانسته با فروش هوای تازه بسته بندی در قوطی های نوشیدنی و با طعم های مختلف در ﺁمدی حدود 740 میلیون دلار کسب کند. هر کدام از این قوطی ها 5 یوان (80 سنت)است و جالب اینجاست که در طعم های مختلفی فروخته می شوند. 
 
فروش هوای تمیز در چین !! (+ تصاویر)

ﺁقای Chen که فروش هوای قوطی را از سپتامبر 2012 شروع کرده پیش بینی کرده است فروش این محصول در سال نخست به بیش از صد میلیون برسد. او همچنین می گوید چنانچه ما مراقبت از محیط زیست را ﺁغاز نکنیم تا 20 یا 30 سال ﺁینده فرزندان و نوه های ما باید ماسک بزنند و با خودشان کپسول ﺍﻜﺴیژن حمل کنند.
 

فروش هوای تمیز در چین !! (+ تصاویر)

ﺁلودگی هوا در روز های اخیر در پکن بسیار زیاد شده به طوریکه این آلودگی30 تا  45 بار بالاتر از سطح ایمنی گزارش شده و حتی دولت مجبور به تعطیل کردن برخی کارخانه ها شده است.

  



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
شنیدین میگن لقمه اندازه دهانت بردار ! (عکس)
چهار شنبه 22 خرداد 1392 ساعت 16:0 | بازدید : 888 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 عاقبت برداشتن لقمه بزرگتر از دهان

به گزارش تکناز ماموران آتش نشانی روستای Kampung Jabor واقع در 190 كیلومتری پایتخت مالزی یك مار پیتون غول پیكر را در یك بزرگراه پیدا كردند كه بدلیل اینكه یك گوسفند آبستن را بلعیده بود قادر به حركت نبود.
 
ماموران پس از چندین ساعت تلاش موفق شدند كه مار طماع رو دستگیر كنند و هنوز تصمیمی برای اینكه اونو به باغ وحش بفرستند یا اینكه دوباره به طبیعت برگردونن گرفته نشده.
 
اینم یک نمونه دیگر ...
 
عاقبت برداشتن لقمه بزرگتر از دهان
 


:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
عکس متحرکی از هنرنمایی یک خانم بسکتبالیست
چهار شنبه 22 خرداد 1392 ساعت 16:0 | بازدید : 929 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

تکناز: عمرا بتونید کاری که این خانم انجام میدهد را تکرار کنید !!

لطفا تا لود شدن کامل عکس صبر نمایید...!!!
 
عکس متحرکی از هنرنمایی یک خانم بسکتبالیست
 


:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , MEGA SPORTS , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
لگدزنی یکی از دردناک ترین مسابقات انگلیسی ها !(+عکس)
چهار شنبه 22 خرداد 1392 ساعت 16:0 | بازدید : 1047 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 لگدزنی یکی از دردناک ترین مسابقات انگلیسی ها !(+عکس)

 

این مسابقه عواقبی بسیار ناگوار نیز دارد چرا که معمولا در هر سال بیش از 10 ساق پا خواهد شکست. برنده این مسابقه می تواند برای مدت یک سال عنوان محکم ترین ساق پای انگلستان را در اختیار داشته باشد.

انگلستان مهد مسابقه های عجیب و البته کمی خارج از منطق است چرا که در این مسابقات شرکت کنندگان معمولا با جان خودشان بازی می کنند یا دست به کارهایی می زنند که شاید فکر کردن به آن ها نیز کمی مشکل باشد.
 
لگدزنی یکی از دردناک ترین مسابقات انگلیسی ها !(+عکس)
 
یکی از عجیب ترین مسابقاتی که در این کشور هر ساله برگزاری می شود "لگدزنی" نام دارد. این مسابقه توسط دونفر صورت می گیرد که آن دو باید با تمام وجود به ساق پای یکدیگر لگد بزنند و کاملا مشخص است که چه مقدار درد خواهد داشت.
 

ریشه این مسابقات به گفته کارشناسان آن به 700 سال پیش در انگلستان باز می گردد به طوری که در آن زمان رشته از نوع کشتی به حساب می آمده است. قوانین آن نیز تنها گرفتن یقه و لگد زدن به ساق پا است که باید رعایت شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 


:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , MEGA SPORTS , ,
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
شوهران فراموش کار از این حلقه جالب استفاده کنند ! (+عکس)
چهار شنبه 22 خرداد 1392 ساعت 16:0 | بازدید : 798 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

شوهران فراموش کار از این حلقه جالب استفاده کنند ! (+عکس)

 

یکی از مشکلاتی که بسیاری از آقایان با آن روبرو هستند فراموش کردن تاریخ های مهم در زندگی است چرا که آن ها با مشغله های فکری شاید دیگر تاریخ هایی مانند ازدواج را به یاد نداشته باشند.

یک جواهر فروشی به نام "آلسکا" به تازگی حلقه ای جدید را ساخته است که می توند برای شوهران فراموش کار بسیار مفید باشد. این حلقه به سرعت به افراد فراموش کار یادآوری می کند که در نزدیکی یک تاریخ مهم در پیش است.

یک جواهر فروشی به نام "آلسکا" به تازگی حلقه ای جدید را ساخته است که می توند برای شوهران فراموش کار بسیار مفید باشد. این حلقه به سرعت به افراد فراموش کار یادآوری می کند که در نزدیکی یک تاریخ مهم در پیش است.
 
شوهران فراموش کار از این حلقه جالب استفاده کنند ! (+عکس)

این حلقه اینگونه کار می کند که 24 ساعت قبل از تاریخ مورد نظر اخطارهای لازم را به افراد می دهد. درون این حلقه گرم کننده هایی قرار گرفته است که روز قبل از تاریخ مورد نظر هر ساعت برای مدت 10 ثانیه گرم شده و به دمای نزدیک 70 درجه سانتی گراد می رسد.

این حلقه البته سیستم گرمایی را با استفاده از تبدیل نیروی الکتریکی به گرمایی ایجاد می کند. نکته اصلی در مورد این حلقه آن است که باید همیشه در شارژ نگه داشته شود تا بتواند تاریخ را به شما یادآوری کند.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران


:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
زجرآور‌ ترین روش برای لاغری !! (+ عکس)
چهار شنبه 22 خرداد 1392 ساعت 16:0 | بازدید : 668 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

زجرآور‌ ترین روش برای لاغری !! (+ عکس)
 
به گزارش تکناز قضیه از این قرار است که موسسه‌های زیبایی برای کسانی که می‌خواهند لاغر شوند کاری می‌کنند که غذاخوردن برایشان سخت و غیر ممکن شود! در این روش یک قطعه پلاستیکی طی یک عمل سرپایی روی زبان فرد بخیه زده می‌شود؛ قطعه‌ای که که خوردن غذاهای جامد را آن‌قدر زجر آور می‌کند که فرد ترجیح می‌دهد قید غذا خوردن را بزند!
 
کسانی که از این روش استفاده کرده‌اند می‌گویند درد و زجر خوردن غذا آن‌قدر زیاد است که حاضر نیستند لب به هیچ غذای جامدی بزنند. به همین خاطر کسانی که از این روش که به «وصله سحرآمیز» مشهور شده استفاده کرده‌اند خیلی سریع وز‌ن‌شان کم می‌شود و به همین خاطر اطرافیان آنها هم به فکر استفاده از این روش می‌افتند. به صورت میانگین با بخیه این تکه پلاستیکی فرد در هر ماه ۱۳ کیلوگرم وزن کم می‌کند؛ وزن کم کردنی که می‌تواند به قیمت از دست رفتن سلامت فرد تمام شود. برجستگی‌هایی روی این تکه که از پلیمر خاصی ساخته شده که حرکت آن روی زبان با استفاده از غذاهای خشک درد زیادی را به وجود می‌آورد.
 
پزشکان به صورت جدی درباره استفاده از چنین روش‌هایی هشدار داده‌اند. نرسیدن مواد غذایی کافی به بدن مشکلات جدی برای کسانی که از این روش استفاده می‌کنند به وجود می‌آورد که می‌تواند تا آخر عمر زندگی این افراد را دچار مشکل کند. استفاده فرد تنها از مایعات آسیب‌های جدی به بدن و سیستم عصبی وارد می‌کند که ممکن است قابل درمان نباشد.
 
اثر روانی این روش به نوعی است که حتی پس از جدا کردن تکه پلاستیکی هم افراد میل خود به غذاهای جامد را به خاطر ترس درد از دست می‌دهند. گروهی از افراد استفاده کننده از این روش هم در حرف زدن خود دچار مشکل شده‌اند که موسسه‌های ارائه کننده آن را از آثار جانبی این روش توصیف کرده اند! این روش در ابتدا توسط یک جراح زیبایی در آمریکا به وجود آمد و توسط او در سال ۲۰۰۹ ثبت شد. در آمریکا اما از این روش به هیچ عنوان استقبال نشد و حالا در ونزوئلا با هزینه ۱۵۰ دلار کسانی که حاضرند به هر قیمتی وزن‌شان کم شود برای آن صف می‌کشند.
 
منبع: mehrnews.com


:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
فروش گوشت موش بجای گوشت گاو و گوسفند !!
چهار شنبه 22 خرداد 1392 ساعت 16:0 | بازدید : 561 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 فروش گوشت موش بجای گوشت گاو و گوسفند !!

 

مسئولان بهداشتی چین اعلام كردند كه یك شبكه گسترده قاچاق گوشت را كه به جای گوشت چرخ كرده گوسفند و گاو گوشت موش و روباه را به مشتریان می فروختند در شانگهای و استان جیانگسو كشف كرده اند.
 
مسئولان بهداشتی کشور چین یك شبكه گسترده فروش گوشت موش را كشف كردند و بیش از 900 نفر را در این رابطه دستگیر كردند. به گزارش تکناز به نقل از خبرگزاری فرانسه، در چین هنگام سفارش غذایی گوشتی در رستوران یا خرید گوشت از قصابی مشتری واقعا نمی داند كه به جای گوشتی كه سفارش داده چه چیزی را به او تحویل می دهند.

آنها افزودند که در این عملیات كه سه ماه به طول انجامید 900 نفر دستگیر شده اند. متقلبانی كه گوشت موش را به جای گوشت گوسفند به خورد مشتریان می دادند در این مدت 1.6 میلیون دلار كاسبی كرده اند.

تقلب قاچاقچیان حد و مرزی ندارد. آنها از هر موادی استفاده می كنند تا به گوشت جانوری مزه گوشت حیوان دیگری را بدهند. مقامات از این باند بیش از 20 هزار تن گوشت موش و روباه كشف كرده اند كه قرار بود به جای گوشت گاو و گوسفند روانه بازار شود.


:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تصاویری از عجیب ترین کفش های تاریخ جهان
چهار شنبه 22 خرداد 1392 ساعت 15:53 | بازدید : 706 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

  کفش های متفاوتی که در تاریخ به جا مانده است این روزها عجیب ترین کفش ها لقب گرفته اند.

 
در طول تاریخ کفش های مختلفی بوده اند که برای مدتی مردم از آن ها استفاده می کردند و حتی برخی از آن ها تا همین چند سال پیش نیز طرفدارانی داشته است.
 
از گذشته تا به حال کفش همیشه یکی از بخش های لباس بوده است که توسط مردان و زنان پوشیده می شود.
 
** کفش دامادی فرانسوی 
 
 
تصاویری از عجیب ترین کفش های تاریخ جهان

 
در قرن 9 هجری در فرانسه مردها برای جشن های عروسی از کفش های بسیار عجیب و خاصی استفاده می کردند که مطمئنا نمونه های آن را ندیده اید. این کفش ها که از جنس چوب های بسیار گران قیمت بود با یک شیب فراوان به سمت بالا در قسمت جلویش تمام می شد. این باعث می شد که قدم زدن با این کفش ها برای چند دقیقه هم خطرناک و دردناک باشد. شکل و شمایل این کفش به قدری عجیب است که همه چیز را توضیح می دهد. 

 

 

بقیه ی عکس ها و مطالب در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب ...
با " گــِـــل " واقعاً " گـــُـل " کاشته !!!!؛
سه شنبه 21 خرداد 1392 ساعت 23:6 | بازدید : 809 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
:: ادامه مطلب ...
نمایـشگاهی که شایـد نظیـرش را ندیـده باشید !
دو شنبه 15 آبان 1391 ساعت 20:36 | بازدید : 748 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 


پای ذوق و هنر که در میان باشد سبزی و میوه فروشی هم تبدیل به یک گالری هنری می‌شود که تابلوهای آن از جنسی است متفاوت از آثاری که تابحال در نمایشگاه ها به معرض دید قرار گرفته است. شاید بدون اغراق بتوان گفت این تنها نمایشگاه سبزیجات و میوه است که زیبایی این نوع از شاهکارهای خداوند را اینگونه به رخ می کشد ...
 

گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


گروه اینترنتی پرشیـن استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.org


گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net


:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
:: برچسب‌ها: نمایشگاه , سبزیجات , میوه , میوه جات , ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
عکس های خنده دار و دیدنی (4)
چهار شنبه 12 مهر 1391 ساعت 22:51 | بازدید : 758 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

  



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
عکس های خنده دار و دیدنی (3)
چهار شنبه 12 مهر 1391 ساعت 22:51 | بازدید : 783 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

  بچه ها این شانس منه ! باهاش آشنا بشین :|

کلا تو زندگی شانس من اینجوریه :|

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

 

ایول موج مکزیکی !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

قابل توجه تولیدی های محترم

از این نمونه بزنین تو ایران تیلیاردر میشین !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

اینقد دقیقه که آدم یه همچین حسی بهش دست میده !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

واقعا خوشا به حالش که روزه هستش :) )

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

بهترین خلاقیت برای جلوگیری از شکستن شیشه !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

هیچوقت روز قضاوت نکنین !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 ای خدااا دوباره تخم مرغ گرون شد !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

پشت صحنه کارتون محبوب پت و مت !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

آقا بی زحمت برا منم یه مرغ دانلود کن !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

ینی عاشقتونم !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

دوست داشتن،بهترین شکل مالکیت است

و مالکیت بدترین شکل دوست داشتن . . .

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

پیلیز اینتر یور پین !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

واقعا بعضی موقع ها حس هیچ کاری نیست !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

نحوه آرایش خانومها در آینده

با قابلیت ثبت هیستوری و Undo !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

مامااااااااان هرکی بدون منبع کپی میکنه بخورش !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

خدایی کیا اینجوری بودن !؟

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

تورو خدا کنترل کن خودتو دفه آخرش بود !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

عشق در نگاه اول !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

بالاخره فهمیدین برا چی میخندم !

حالا برین بذارین ادامه خوابمو ببینم !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

یه روزی مچ هندز فریمو میگیرم در حین خود گره زنی !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

مادر ….

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

گربه مدرن و سنتی !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

جمع صمیمی و با توجه جقد !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

نسل آینده رو باش !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

یک مار عظیم الجثه ، ینی هیولا و دراکولا و دایناسور همه کشک !

وحشت انگیز ناکه !!!

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

تو این وضعیت حالا این ۲ تا هم وقت گیر آوردن

یکی بهشون بگه چندتاست !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

دو عدد داداش با غیرت !

در حال محافظت از خواهر مکرمه محترمه !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 

همون ۲ تا داداش در یک عملیات تروریستی ، با لباس مبدل !

عکس های خنده دار و دیدنی آخر هفته (54)  www.taknaz.ir

 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 22
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
چهار شنبه 12 مهر 1391 ساعت 22:51 | بازدید : 835 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

عکس جالب و خنده دار از سوژه های خارجی (53) www.taknaz.ir



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
عکس های بامزه و دیدنی (2)
چهار شنبه 12 مهر 1391 ساعت 22:50 | بازدید : 719 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 

عکس های بامزه و دیدنی ( تیر - 23) www.taknaz.ir

عکس های بامزه و دیدنی ( 23) www.taknaz.ir



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
ترول های خنده دار بامزه و دیدنی
چهار شنبه 12 مهر 1391 ساعت 22:50 | بازدید : 738 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

ترول های خنده دار بامزه و دیدنی (58) www.taknaz.ir

 

 

ترول های خنده دار بامزه و دیدنی (58) www.taknaz.ir

 

ترول های خنده دار بامزه و دیدنی (58) www.taknaz.ir

ترول های خنده دار بامزه و دیدنی (58) www.taknaz.ir

ترول های خنده دار بامزه و دیدنی (58) www.taknaz.ir

 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , MEGA TROLL , ,
:: برچسب‌ها: ترول , troll , trol , ,
|
امتیاز مطلب : 15
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
:: ادامه مطلب ...
عکس های خنده دار و جالب (1)
چهار شنبه 12 مهر 1391 ساعت 22:37 | بازدید : 800 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 دقت کردین اتفاقات زندگی معمولا با این ۳ تا نمیخونه اصلا !

 

عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir

 

این ۲ تا رو میشناسین !؟

همیشه سر یه چیزی دارن دعوا میکنن !

عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir

این صحنه یادتونه !؟ خیلی خوب بود بود یه هفته طول میکشید !

عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir

خیار مجلسی هستن ایشون !

عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir

 

خب بچه ها ناخنا رو میز !

عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir

اینکه میگن چربی هاتونو آب کنین همینه هاا !

عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir

از ایرادات مهم و بجای یک آقای خانه !

عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir

اگر با چنین موردی برخورد کردین تعجب نکنین ! از واجباته والا

عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir

در حال بازی خرگوش بلا هستن ، تمرکزشون رو نریزین به هم لطفا !

عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir

دختر باید یدونه از این میزا تو جهازش داشته باشه !

اصن رسمه !

عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir

استفاده بهینه که میگن اینه !

عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir

قبول دارین تا اینجا همش درست بوده 

عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir

الحق والانصاف راس میگه !

عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir

 

عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir

 

بقیه در ادامه مطلب...



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
:: ادامه مطلب ...
چرخه تربیت.نکنین این کارارو تورو خدا !
چهار شنبه 12 مهر 1391 ساعت 22:35 | بازدید : 717 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

 

 عکس های خنده دار و جالب www.taknaz.ir



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
خداییش چه وضعشه؟
چهار شنبه 12 مهر 1391 ساعت 17:4 | بازدید : 664 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

barijehgroup@yahoo.com 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
عکس های اعجاب‌آور از بدلکاری‌های ستاره معروف هالیوود
شنبه 11 شهريور 1391 ساعت 15:24 | بازدید : 804 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

  «دیوید جیمز» نام عکاس ویژه هنرپیشه فیلم جنجالی و پر هیجان «ماموریت غیر ممکن» است. فیلمی که در آن برای انجام خطرناکترین صحنه‌ها نیز از بدلکاری استفاده نشد و این عکاس عکس‌های خود از این صحنه‌های خطرساز را در قالب کتابی جدید منتشر کرده است.

«جیمز» عکاس همیشگی و همراه «تام کروز» هنرپیشه اصلی فیلم «ماموریت غیرممکن،‌ پروتکل روح» است،‌ فیلمی که از پیش از اکران جهانی به دلیل انتشار خبر استفاده نکردن از بدلکار به جای نقش اصلی در صحنه‌های بسیار خطرناک به شدت جنجال برانگیز شده بود.

جیمز در هنگام تصویربرداری این فیلم از حرکات متحورانه و شگفت انگیز کروز در حین ایفای نقش عکاسی کرده و اکنون کتابی را از این تصاویر منتشر کرده است.

وی در فیلم‌های زیادی با کروز همکاری کرده است اما به اعتقاد وی بدلکاری‌ها و بازی‌های وی در صحنه‌های پر برخورد و خطرناک این فیلم بهترین‌هایی بوده که تا به حال از کروز دیده است.

وی می‌گوید: تا به حال فیلمی نبوده که کروز در آنها خود به انجام کارهای بدلکار نپرداخته باشد اما صحنه‌های مامورت غیرممکن در برج خلیفه دبی که در حال حاضر مرتفع ترین ساختمان در جهان به شمار می‌آید،‌ من را می‌ترساند.

جیمز می‌گوید: یکی از ترسناکترین حرکات وی در حین بازی این فیلم،‌ صحنه‌ای بود که کروز متصل به یک کابل به سمت پایین برج دوید،‌ او واقعا به سمت پایی برج دوید! کابل اجازه می‌دهد تا با هر سرعت و شدتی که می‌خواهی بدوی و حرکت کنی،‌ کابل در نقطه‌ای متوقف می‌شود اما در آن لحظه باید به آنچه رخ می‌دهد و تیمی که بدلکاری را برنامه ریزی کرده‌اند،‌ اعتماد کنید.

جیمز برای عکاسی از «تام کروز» از جاهای عجیب و غریبی بالا می‌رفت و یا آویزان می‌شد،‌ در صحنه‌هایی که کروز خارج از برج خلیفه در حال انجام ماموریت است، ‌جیمز به کابلی که از پنجره طبقه 160 به بیرون آویزان شده متصل است. وی می‌گوید: باید به ایمن بودن کابل و سازنده کابل و کل ساختار اطمینان داشته باشی و فراموش نکنی که افراد زیادی هوایت را دارند.

جیمز یک ماه پیش از آغاز این صحنه‌ها در حال تمرین و آموزش بوده است. برای این تمرینات دیواری 24 متری در استدیوی پارامونت ساخته شده بود تا جیمز با بازی‌ها و حرکات کروز در حین بازی آشنا شود. جیمز می‌گوید برای گرفتن بهترین عکس در صحنه تلاش می‌کنم تا توجهی به دوربین‌ها نداشته باشم زیرا دوربین‌ها در حال تصویربرداری فریم‌های افقی هستند. من به دور و برم نگاه می‌کنم تا بهترین نقطه را برای عکاسی پیدا کنم.

وی برای مثال درباره عکاسی پوستر فیلم «آخرین سامورایی» می‌گوید: عکس این پوستر «تام» را نشان می‌دهد که بر روی اسب در حال تاختن به سوی دوربین است و اینطور به نظر می‌آید که در میان میدان نبرد در حال فریاد کشیدن است اما در واقع او دارد بر سر من فریاد می‌زند: از سر راهم کنار برو!»


ماموریت غیر ممکن: پروتکل روح
عکس های اعجاب‌آور از بدلکاری‌های ستاره معروف هالیوود  www.taknaz.ir
تام کروز در حال دویدن در میان توفان شن در صحرای دبی

معلق در آسمان
عکس های اعجاب‌آور از بدلکاری‌های ستاره معروف هالیوود  www.taknaz.ir
جیمز می گوید صحنه دویدن کروز به پایین برج ترسناکترین صحنه ای بود که وی در این فیلم اجرا کرده است

دیودن روی دیوار
عکس های اعجاب‌آور از بدلکاری‌های ستاره معروف هالیوود  www.taknaz.ir
تام کروز متصل به کابل در حال دویدن بر روی دیواره مرتفع ترین برج جهان

بیرون از برج خلیفه
عکس های اعجاب‌آور از بدلکاری‌های ستاره معروف هالیوود  www.taknaz.ir
جیمز برای عکاسی از کروز مجبور بود خود در موقعیتی بالاتر از وی قرار بگیرد،‌ از ارتفاعات بالا رفته و از کابلها آویزان شود

مصائب یک عکاس فیلم
عکس های اعجاب‌آور از بدلکاری‌های ستاره معروف هالیوود  www.taknaz.ir
جیمز در یکی از صحنه ها برای داشتن زاویه عکاسی خوب با کمک یک کابل از طبقه 160 برج خلیفه آویزان شد

تمرین بدلکاری
عکس های اعجاب‌آور از بدلکاری‌های ستاره معروف هالیوود  www.taknaz.ir
جیمز به همراه تام کروز برای اجرا و عکاسی از صحنه های برج خلیفه و دیگر صحنه های بدلکاری یک ماه به تمرین پرداختند

بر بلندترین برج زمین
عکس های اعجاب‌آور از بدلکاری‌های ستاره معروف هالیوود  www.taknaz.ir
تصویری از تام کروز بر روی مرتفع ترین نقطه برج خلیفه 

بام زمین
عکس های اعجاب‌آور از بدلکاری‌های ستاره معروف هالیوود  www.taknaz.ir
کروز بر روی مرتفع ترین بخش برج خلیفه

بدلکاری بدون بدلکار
عکس های اعجاب‌آور از بدلکاری‌های ستاره معروف هالیوود  www.taknaz.ir
کروز در حال اجرای یکی از صحنه های اکشن در «ماموریت غیر ممکن»

تجهیزات
عکس های اعجاب‌آور از بدلکاری‌های ستاره معروف هالیوود  www.taknaz.ir
جیمز معتقد است در حین اجرای صحنه های پرخطر باید به تجهیزات و تیم اجرای برنامه اطمینان کامل داشت

برج خلیفه،‌ دبی
عکس های اعجاب‌آور از بدلکاری‌های ستاره معروف هالیوود  www.taknaz.ir
چشم اندازی دورتر از فراز قله برج خلیفه


:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
اسفالت شدن به معنای واقعی در چین !! (+ تصاویر )
شنبه 11 شهريور 1391 ساعت 15:21 | بازدید : 743 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 یک موتورسوار بدشناس چینی زیر چندین تن آسفالت داغ در منطقه "یوهوان" استان چجیانگ چین جان خود را از دست داد.

به گزارش تک ناز این حادثه بر اثر واژگونی کامیون حامل 10 تن آسفالت و ریخته شدن سنگ های داغ روی این موتور سوار که به طور ناگهانی در مقابل این کامیون ظاهر شده بود، رخ داد.

دمای آسفالت ریخته شده روی این موتور سوار چینی بالای 100 درجه بود.

اسفالت شدن به معنای واقعی در چین !! (+ تصاویر ) www.taknaz.ir

اسفالت شدن به معنای واقعی در چین !! (+ تصاویر ) www.taknaz.ir

اسفالت شدن به معنای واقعی در چین !! (+ تصاویر ) www.taknaz.ir

اسفالت شدن به معنای واقعی در چین !! (+ تصاویر ) www.taknaz.ir



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 27
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
مورچه ها از نمای نزدیک این شکلی هستن ! (عکس)
شنبه 11 شهريور 1391 ساعت 15:30 | بازدید : 873 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 مورچه ها از نمای نزدیک این شکلی هستن ! (عکس)

قیس سلیح عکاس عراقی که در عکاسی از نماهای نزدیک از جانوران تبحر دارد این عکس را منتشر کرده اند.

همیشه مورچه ها را از بالا به پائین نگاه می کنیم، به خاطر جثه ریز و کوچک شان آنها را خیلی هم جدی نمی گیریم، اما این عکس تصویر دیگری از موجودی را نشان می دهد که سوره ای از قرآن به نام اوست و در نمای نزدیک چهره اش روبات های آهنی و انیمیش های فضایی شباهت دارد و جدی تر از آن چیزی است که فکرش را می کردیم!

 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , علمی , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
قول داده رژیم بگیره!
شنبه 11 شهريور 1391 ساعت 15:21 | بازدید : 797 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 

  قول داده رژیم بگیره!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
عکس العمل مربیان پرتغال و اسپانیا در لحظات حساس
شنبه 11 شهريور 1391 ساعت 15:17 | بازدید : 666 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 .

www.3jokes.com - عکس، کلیپ، جوک، SMS



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
اولین عکس
یک شنبه 5 شهريور 1391 ساعت 1:43 | بازدید : 1037 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

 megaweb:از اولین عکسی که در دنیا ثبت شد تا امروز که عکاسی به سادگی فشردن یک دکمه شده است، نزدیک به دو قرن و نیم می‌گذرد از لحظه‌ای که دریچه‌ای جدید به دنیای خاطرات و لحظات ما باز شد.

عکس زیر اولین عکس جهان است که در سال 1826 توسط عکاس فرانسوی «ژوزف نیسه فور نیپس» ثبت شد، او این عکس را در طی هشت ساعت با فرایندی که آن را «هلیوگرافی« نامید، ثبت کرد.

 


 


اما پس از ثبت اولین عکس، مشتاقان عکاسی باید نیم قرن منتظر می‌ماندند تا بتوانند اولین عکس رنگی را در قاب عکس و آلبوم‌های خود داشته باشند. تصویر زیر که اولین عکس رنگی تاریخ است در سال 1872 توسط «لوئیز دوکس دو هارون» در فرانسه ثبت شد.

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
:: برچسب‌ها: قدیمی , عکس , سیاه سفیدورنگی ,
|
امتیاز مطلب : 53
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
خلق آثار بی نظیر با دود سیگار!
یک شنبه 5 شهريور 1391 ساعت 1:18 | بازدید : 807 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

megaweb:"فرناندو دی آل ریکه" هنرمند برزیلی با استفاده از اثرات رنگی دود سیگار روی کاغذ سفید، آثار زیبا و منحصر به فردی خلق میکند که این آثار و نحوه کشیدن آن را میبینید.

 








 


:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
:: برچسب‌ها: هنر , دود سیگار ,
|
امتیاز مطلب : 47
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13
کلیسایی ساخته شده از لِگو در هلند!
یک شنبه 5 شهريور 1391 ساعت 1:4 | بازدید : 792 | نوشته ‌شده به دست Arash Salehnia | ( نظرات )

megaweb:کلیسای آبوندانتوس در شهر اِنسخِده هلند که از قطعات لگوی بزرگ ساخته شده گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب کرده است.

 





 

بفیه در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
:: برچسب‌ها: کلیسا , لگو ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
:: ادامه مطلب ...
تصویری ۳۶۰ درجه و نادر از اسکله تفریحی کیش در یک روز ابری!
شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 12:11 | بازدید : 805 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

برای دین تصویر  اینجا را کلیک  کنید.

 

MEGAWEB: اگر چه این روزها جنوب ایران در اوج گرمای خود به‌سر می‌برد و کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که میل رفتن به سواحل مرجانی کیش را داشته باشد اما محمدرضا دومیری گنجی یکی از عکاسان جوان و البته خوش‌ذوق کشورمان تصویری ۳۶۰ درجه از اسکله تفریحی کیش را در اختیار ما قرار داده که جزیره کیش و خلیج همیشه فارس را در روزی ابری که کمتر مسافری شاید در کیش شاهد این صحنه باشد به تصویر کشیده است.

 

محمدرضا در این تصویر ۶۰ مگاپیکسلی از دوربین Canon 7D به همراه لنز فیش‌آی ۸ میلیمتری بهره برده است. این عکس در واقع ترکیب نهایی ۷ شات گرفته شده از اطراف, بالا, پائین است.

وی در خصوص این عکس می‌گوید: این تصویر در واقع یک تصویر اچ.دی.آر(High Dynamic Range) است که به همین دلیل برای هر شات از سه نوردهی متفاوت استفاده شده است. در شات‌های این تصویر, برای ثبت آسمان و جاهای پر نورتر از نوردهی با زمان کمتر استفاده شده و از نوردهی متوسط برای نور متوسط و فضای کلی عکس و از نورگیری زیادتر که جاهای تیره و سایه‌ها را پوشش میدهد بهره گرفته‌ام. در واقع بازده نوری که یک عکاس در عکس عادی می‌تواند ثبت کند بسیار کم بحساب می‌آید اما با این روش بازده نور را به آنچه که واقعا چشم می‌بیند نزدیک می‌کنیم.

وی با اشاره به مساله زمان و مکان مناسب برای عکاسی می‌گوید: با دیدن این ابرهای زیبا که در کیش هر چند ماه یک‌بار پدیدار میشوند به سرعت شروع به عکاسی کردم و همین طور عکس‌ها را به فاصله کوتاهی پس از هم و به سرعت گرفتم تا ابرها با وجود سرعت بالا در جای خود تقریبا ثابت مانده و در عکس بعدی تغییر جا ندهند.

این عکاس خوش‌ذوق کشورمان اگر چه این تصویر را به همان دلیل که ذکر کرده به سرعت گرفته است اما ۴ تا پنج ساعت وقت برای چسباندن و فرایند تلفیق ۳ نوع نوردهی مختلف در تصاویر وقت صرف کرده تا نهایتا عکسی با حجم ۴۰۰ مگابایت ( با فرمت tiff) بدست بیاید.

نکته جالب در این تصاویر ارتفاع مناسب ۴ متری از سطح زمین است که محمدرضا دلیل آن را این طور بیان می‌کند که برای هر کدام از شات‌ها سه پایه را تا آخر باز کرده و روی دستم گرفتم و تا جای امکان آن را بالا نگه داشتم و چون اولین تجربه‌ عکاسی‌ام در کیش نبود, خیلی از شرایط برای من آشنا بود و قبل از شروع عکاسی تصویر ذهنی از اینکه چه می‌خواهم را داشتم.

سایر آثار ۳۶۰ درجه محمدرضا دمیری گنجی را می‌توانید در سایت او ببینید که از جمله آنها می‌توان به آثار زیر اشاره کرد.

تصویر ۳۶۰ درجه از میدان آزادی تهران

تصویر ۳۶۰ درجه از مسجد وکیل شیراز

تصویر ۳۶۰ درجه از نارنجستان شیراز

تصویر ۳۶۰ درجه از سی‌وسه پل اصفهان

برای این عکاس خوب کشورمان آرزوی موفقیت داریم. اگر شما هم تجربه عکاسی خوبی در این زمینه‌ها دارید می‌توانید ما را در جریان بگذارید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ژاپنی‌ها «آر.پی.جی ۷» مخصوص آب‌بازی عرضه کردند!
شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 12:1 | بازدید : 779 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )
MEGAWEB: کودکی, نوجوانی و حتی جوانی ما پر از رویای بازی و فعالیت استو از ابتدا در تابستان‌های ما آب‌بازی نقش خاطره‌انگیزی داشته است اگر چه در جوانی‌امان, این بازی گاهی ما و اطرافیانمان را به دردسر انداخته و حتی در جامعه با محدودیت‌هایی روبرو شده‌ایم اما همچنان دلچسب‌ترین بازی تابستانی ایرانی‌ها همین آب‌بازیست.

اینها را در ابتدا گفتم تا بگویم شاید این بازی تنها برای ایرانی‌ها انقدر خاطره‌انگیز نیست چرا که اخیرا ژاپنی‌ها در ادامه روند تولید سلاح‌های گوناگون برای لذت بردن از این بازی, یک اسلجه آر.پی.جی ۷ را نیز به مجوعه وسایل آب‌بازی اضافه کرده‌اند.

شرکت ژاپنی مارودای اسلحه اسباب‌بازی آر.پی.جی ۷ را که به گلوله‌ها و یا بهتر بگویم موشک‌های پر از آب مجهز می‌شود با قیمت ۳۶۳ دلار روانه بازار کرده است. البته این مجموعه در قالب یک کیت به شما عرضه می‌شود تا شما سلاح خود را با دست خودتان بسازید.

پس از ساختن اسلحه کافیست موشک‌های آن را با آب پر کنید و قسمت لانچر موشک را نیز با استفاده از تلمبه با هوا پرکنید تا دقیقا نقش یک موشک واقعی را برای شما ایفا کند. در کیت به فروش رفته از طرف شرکت مبه تعداد کافی موشک در اختیار شما قرار گرفته تا زرادخانه خود را آماده کنید.

انتظار می‌رود این اسباب‌بازی تنها توسط بزرگسالان و افراد بالای ۱۸ سال مورد استفاده قرار گیرد. وقتی می‌گویم انتظار می‌رود یعنی هیچ جای امیدی نیست که توسط کودکان استفاده نشود! به نظر ما که هیچ جای امیدی برای عدم استفاده در سن پائین‌تر وجود ندارد! اگر در ایران هستید احتمالا چند وقت دیگر شاهد نسخه‌های چینی آن در بازار ایران خواهید بود و یا شاید همین الان!



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 37
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تماشای برخورد رعد و برق با زمین!(فیلم کوتاه)
شنبه 28 مرداد 1387 ساعت 12:1 | بازدید : 802 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 تماشای برخورد رعد و برق با زمین با سرعت ۷۲۰۷ فریم بر ثانیه!

 

MEGAWEB: به نظر شما یک تندر یا رعد و برق چقدر می‌تواند سریع باشد؟ در واقع رعد و برق‌ها به همان اندازه که سریع حرکت می‌کنند و انسان‌ها قادر به تماشای انها نیستند همان‌قدر هم با سرعت خود انسان‌ها را ناتوان از تشخیص و پیش‌بینی مسیر حرکت خود می‌کنند.

رعد و برقی که در حال تماشای ویدیو آن هستید آن قدرها هم سریع حرکت نمی‌کند یا لااقل این ویدیو باکیفیت ۷۲۰۷ فریم بر ثانیه این موضوع را برای شما آسان کرده است. مقدار زمان رخداد این تندر را در پائین این ویدیو ۳۰ ثانیه‌ای می‌توانید بخوانید: بله کمتر از یک ثانیه!

 

در این تصاویر ویدیوئی شاهد آن هستیم که تنها ۰.۰۱۵ ثانیه  پس از شروع ایجاد تندر که در این تصویر ویدیوئی سه ثانیه به طول می‌انجامد تندر به زمین برخورد می‌کند و در واقع کانالی را برای انتقال بار به روی زمین و بازگشت آن به فضا ایجاد می‌کند! این‌گونه تندرها از جمله خطرناکترین آنها هستند که آرزو می‌کنیم بر سر هیچ جنبنده‌ای فرود نیایند.

 



:: موضوعات مرتبط: تکنولوژی , جالب! , MEGA CLIP , ,
:: برچسب‌ها: تماشای برخورد رعد و برق با زمین , رعد , برق , رعد و برق , ,
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
چرا کفش بیشتر ورزشکاران المپیک لندن به‌رنگ سبز روشن است؟
شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 11:52 | بازدید : 868 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )
MEGAWEB: اگر بغیر از شرکت در رقابت‌های المپیک در لوگوی گوگل واقعا رقابت‌های المپیک لندن را دنبال کرده باشید شاید این موضوع توجه شما را به خود جلب کرده باشد و از آن تعجب کرده باشید که چرا در این رقابت‌ها بیشتر شرکت‌کنندگان کفش‌هایی به رنگ  سبز روشن به پا دارند؟

این موضوع دلیل جز این ندارد که: این ورزشکاران در واقع ورزشکارانی تحت حمایت نایک هستند و نایک تصمیم گرفته تا در رقابت‌های جهانی این دوره با استفاده از رنگ سبز روشن توجه بیشتر شما (والبته توجه بیشتر جیب‌های شما..!) را به خود جلب کند. این فکر و ایده به نظر واقعا گرفته است.

نایک در این مجموعه کفش‌های ورزشی خود تحت عنوان ولت (VOLT) رنگ سبز روشن را برای جلب توجه بیشتر بر روی پیست دومیدانی قرمز رنگ ورزشگاه‌های لندن مورد استفاده قرار داده است. نایک اعلام کرده که علاوه بر رنگ‌های موجود در رنگین‌کمان، چشم انسان حساسیت بیشتری به رنگ سبز روشن و یا رنگ زرد/ سبز نشان می‌دهد. این بدان معناست که کفش‌های نایک برای ورزشکاران المپیک، نور بیشتری را به چشم تماشاگران بازتاب می‌دهد. اگر علاقمند به خرید یکی از این کفش‌های مجموعه ولت شده‌اید کافیست سری به سایت نایک زده و از این مجموعه بازدید کنید. فقط لطفا مراقب سبک شدن جیب خود نیز باشید!

 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 39
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
آیا می‌دانید دلیل وجود علامت @ در آدرس ایمیل شما چیست؟
شنبه 28 مرداد 1391 ساعت 11:52 | بازدید : 689 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )
MEGAWEB: ایمیل سرویسی است که بعضی از ما حدود ۲۰ سال است که از آن استفاده می‌کنیم اما خوب است بدانید عمر سرویس ایمیل بیش از این‌هاست. در حقیقت اولین سرویس‌های ایمیل در دهه ۱۹۶۰ میلادی ایجاد شده‌اند و بر اساس گزارش Wired مهندس کامپیوتری به نام “ری تاملینسون” پدیدآورنده بسیاری از ابداعات ایمیل مانند علامت @ است.

حالا شمایی که سال‌هاست از ایمیل استفاده می‌کنید دلیل وجود علامت @ را می‌دانید؟ این علامت یک نوع حرف اضافه است که هم جداکننده آدرس و نام سرور است و هم هیچگاه با دیگر حروف اشتباه گرفته نمی شود. تاملینسون درباره انتخاب این علامت می گوید:

” به کیبورد نگاه کردم، و فکر کردم: چه چیزی را می‌توانم انتخاب کنم که با بقیه حرف‌ها اشتباه گرفته نشود؟ اگر فردی وجود داشت که در نامش حرف @ وجود داشت این علامت انتخاب مناسبی نیست اما خوشبختانه این علامت جزو حروف الفبا نیست و به نظر مناسب است. علامت‌های دیگری مانند کاما، اسلش، پرانتز، خط تیره و براکت را ممکن است افراد در نام کاربری خود به کار ببرند، به این ترتیب تنها سه یا چهار کاراکتر باقی می‌ماند و @ به نظر مناسب ترین آنهاست. همچنین این علامت که at خوانده می‌شود مشخص می‌کند که نام کاربری در چه سروری واقع است.”

همچنین چند نکته جالب دیگر هم در مورد تاریخچه ایمیل وجود دارد:

- تاملینسون برای “بولت برانک” و “نیومن” کار می‌کرد که در واقع یک شرکت مهندسی بوستونی بود که طراحی اصلی سخت‌افزار و نرم‌افزار آرپانت، شکل اولیه اینترنت امروزی محسوب می‌شود. تمامی اختراعات او در این شرکت انجام گرفته است.

- اولین سرور ایمیل در سال ۱۹۶۱ میلادی راه‌اندازی شد که به وسیله آن کاربران می‌توانستند توسط سرور به یکدیگر پیام ارسال کنند. در واقع پیام‌ها هیچگاه از سرور اصلی خارج نمی شدند و کاربران تنها پس از لاگین کردن قادر به دریافت و مشاهده پیام ها بودند.

- برای قرار دادن @ در آدرس ایمیل، تاملینسون می‌بایست برنامه خود را به تمامی سایت‌های آرپانت ارسال می‌کرد که خوشبختانه در آن زمان یعنی سال ۱۹۷۲ میلادی تنها ۱۲ سایت دیگر در دنیا وجود داشت!



:: موضوعات مرتبط: جالب! , ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
فرار به روش خیلی منطقی! +تصویر متحرک
سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 10:39 | بازدید : 730 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 فرار خیلی حرفه ای و منطقی! 





:: موضوعات مرتبط: جالب! , MEGA CLIP , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
بازی Ricochet Kills 3
سه شنبه 24 مرداد 1391 ساعت 10:42 | بازدید : 1075 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

   MEGAWEB: یک بازی بسیار جذاب و هیجان انگیز که مطمئناً از طرفداران آن خواهید شد!


در این باز شما باید با پرتاب تیر سایر آدمک های موجود را بکشید، با این فرق که تیر شما پس از برخورد به موانع کمانه میکند .پس این نیاز مند مهارت شماست که با 1 تیر می توانید چند نشان بزنید!


هر چه تعداد تیر ها کمتر امتیاز شما بیشتر خواهد بود، االبته باید مواظب باشد که تیر ها و موانع به سمت خودتان کمانه نکند و یا تیر هایتان تمام نشود.این بازی بسیار جذاب، دارای 70 مرحله می باشد.

حجم بازی نسبتا بالا می باشد که مطمئناً از صبور بودن برای لود شدن آن پشیمان نخواهید شد!

هنگام بارگزاری بازی ابتدا یک صفحه تبلیغاتی ظاهر خواهد شد که از کلیک بر روی آن خودداری نمایید و برای محو شدن آن بر روی Skip Ad کلیک کنید و به بازی اصلی برگردید. 

برای شروع بازی ابتدا بر روی عکس زیر کلیک کنید.



:: موضوعات مرتبط: جالب! , MEGA GAME , ,
|
امتیاز مطلب : 28
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
این ماشین عروس فقط شبی 8 میلیون تومان!
دو شنبه 23 مرداد 1391 ساعت 11:32 | بازدید : 890 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 








:: موضوعات مرتبط: اتومبیل , جالب! , etc pics , ,
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
مجله ی پزشکی (collection5)
دو شنبه 23 مرداد 1391 ساعت 11:32 | بازدید : 796 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )

 .:: توصیه هایی برای سحری و افطاری در ماه مبارک رمضان ::.

روزه علاوه بر آثار معنوی فراوان و تزکیه روحی می تواند باعث برکات فراوان از نظر جسمی و فیزیولوژیک باشد. متخصصان علوم پزشکی نیز از جنبه های مختلف به آثار مفید روزه داری اسلامی پرداخته اند. همچنین روزه باعث ارتقای سلامتی خواهد شد. ولی برای بهره مندی از آثار مفید روزه داری بایستی تغییراتی متناظر در شیوه طبیعی زندگی ایجاد کرد تا بهره مندی بیشتری عاید شود.

توصـیـه هـای سـحـری :

1. وعده سحری، معادل ناهاری است که در روزهای عادی می خوردید؛ یعنی انواع غذاهای برنجی را می توانید در این وعده بگنجانید.
2. می توانید 10 تا 12 قاشق غذا خوری برنج پخته (البته کمی چرب شده با روغن زیتون یا روغن کانولا) را همراه انواع خورش های سنتی در این وعده میل کنید.
3. خوردن سالاد در این وعده، بخشی از آب مورد نیاز بدنتان را تامین خواهد کرد و البته بهتر است که چاشنی آن، آبلیموی تازه یا سرکه بالزامیک و روغن زیتون باشد.
4. اگر جزو آنهایی هستید که در این وعده اشتهای کمی دارند، بهتر است حجم مختصری از غذاهای پرکالری و البته مغذی را برای این وعده انتخاب کنید؛ مانند حلیمی که با کمی کره و دارچین طعم دار شده است.
5. خوردن مخلوط میوه های فصل با لبنیاتی مانند شیر و ماست یکی از گزینه های مناسب برای شروع این وعده است تا اشتهایتان برای خوردن سحری بیشتر شود.
6. مصرف نوشابه های گازدار و غذاهای شور و پرادویه ای مانند انواع فست فودها را در این وعده به کلی فراموش کنید تا در طول روز دچار تشنگی نشوید.
7. بهترین نوشیدنی برای جلوگیری از تشنگی در طول روزهای روزه داری، آب است که البته می توانید آن را با کمی آبلیموی تازه طعم دار کنید.
8. از مصرف سیر، پیاز و حتی سبزی خوردن در این وعده بپرهیزید تا بوی دهانتان برای اطرافیان، آزاردهنده نباشد.

توصـیـه هـای افـطـاری :

1. وعده افطار، معادل همان وعده صبحانه ای است که در روزهای عادی می خوردید؛ پس بهتر است به حضور تمام گروه های غذایی در این وعده غذایی تان توجه کنید.
2. روزه تان را می توانید با یک استکان شیر گرم یا چای کمرنگ و 2 عدد خرما یا یک قاشق غذاخوری عسل (طبیعی) باز کنید.
3. می توانید چند برش نان سنگک را همراه با 45 گرم پنیر و چند برش گوجه فرنگی و خیار و یک عدد گردو در این وعده میل کنید و البته می توانید پنیرتان را از قبل با گردو یا سایر مغزها و سبزیجات معطر مخلوط کرده و طعم دار کنید.
4. انواع سوپ های سبک مانند سوپ شیر نیز انتخاب مناسبی برای وعده افطاری هستند؛ البته در خوردن آنها زیاده روی نکنید تا حجم معده تان پر نشود و اشتهایتان برای خوردن سایر غذاها از میان نرود.
5. اگر احساس سنگینی یا دل درد کردید، کمی صبر کنید و سپس کاسه ای ماست که با کمی جوانه گندم و پودرمغزها (مانند مغز پسته، بادام و کنجد) مخلوط کرده اید، میل کنید. حتی مخلوط ماست و انواع میوه های فصل هم انتخاب مناسبی برای این وعده هستند.
6. برای شام بهتر است از منابع پروتئینی استفاده کنید؛ البته از انواع کم چرب. به طور مثال، تکه ای ماهی یا سینه مرغ کبابی همراه با انواع سبزیجات بخارپز شده مانند هویج، لوبیاسبز، نخودفرنگی و ذرت.
7. حتما بین افطار تا شام 2 تا 3 واحد میوه میل کنید تا در پایان این ماه دچار کمبود انواع ویتامین ها نشوید.
8. در وعده افطار، زیاد چای نخورید؛ زیرا این نوشیدنی مدر است و ممکن است شما را به کم آبی مبتلا کند.

منبع: سلامت ایران
 

در ادامه مطلب خواهید خواند...

.:: آنچه مانع از برآمدگی شکم می شود! ::.

.:: بهترین موادغذایی برای کاهش وزن ::.

.:: 9 ماجرای طبی و 9 چاره طبیعی ::.

.:: با روش های زیر کمتر عرق کنید! ::.

.:: نقش فشار روحی بر مغز انسان ::.

:: طالبی، میوه ای مفید برای قلب ::.

 

 .:: ترک سیگار چه فوایدی دارد ؟ ::.

.:: هشت راز افراد باریک اندام ::.

.:: خواص و مضرات پسته ::.

 



:: موضوعات مرتبط: جالب! , پزشکی , ,
|
امتیاز مطلب : 26
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
:: ادامه مطلب ...
داستانک؛ کارمندان خوشمزه!
دو شنبه 23 مرداد 1391 ساعت 11:26 | بازدید : 702 | نوشته ‌شده به دست AMIR HOSSEIN | ( نظرات )
MEGAWEB: پنج آدمخوار به عنوان برنامه نویس در یک شرکت کامپیوتری استخدام شدند. پس از مراسم خوشامدگویی، رئیس شرکت به آنها گفت: «شما همه جزو تیم ما هستید. شما اینجا حقوق خوبی می گیرید و می توانیدبه غذاخوری شرکت رفته و هر مقدار غذا که دوست داشتید بخورید، بنابراین فکر کارکنان دیگر را از سر خود بیرون کنید.»


آدمخوارها قول دادند که خوب کارشان را انجام دهندو با کارکنان شرکت هم کاری نداشته باشند.

آنها به خوبی کار می کردند و نتیجه کارشان نیز رضایتبخش بود.

چهار هفته بعد رئیس شرکت به آنها سر زد و گفت: «می دانم که شما خیلی سخت کار می کنید، من هم از همه شما راضی هستم اما یکی از نظافتچی های شرکت مدتی است ناپدید شده، کسی از شما میداند که چه اتفاقی برای او افتاده است؟!»

آدمخوارها به یکدیگر نگاهی کرده و اظهار بی اطلاعی کردند. بعد از اینکه رئیس شرکت رفت، بزرگ آدمخوارها از بقیه پرسید: «کدوم یک از شما نادان ها اون نظافتچی رو خورده؟ هان؟! کدومتون؟» پس از دقایقی یکی از آدمخوارها با اکراه دستش را بالا آورد و اعتراف کرد که نظافتچی شرکت را خورده است! 

بزرگ آدمخوارها گفت: «ای احمق! طی این چهار هفته ما مدیران، مسئولان ومدیران پروژه ها را خوردیم و هیچ کس چیزی نفهمید و حالا تو اون آقا رو خوردی و رئیس متوجه شد! از این به بعد لطفا افرادی که کار می کنند را نخورید!»



:: موضوعات مرتبط: جالب! , داستان،ادبیات و اشعار , ,
|
امتیاز مطلب : 20
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7

تعداد صفحات : 17